  • Data: 2004-12-10 09:50:53
    Temat: Re: Reklamacja towaru - a kompletność wyposażenia
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    fi5h pisze:

    > bez sensu rozumowanie, czy to jest czescia nabytego przedmiotu ? czy
    > przedmiot ten jest wydawany w taki sposob od producenta ? czy opakowanie
    > fabryczne jest wymagane i jest potrzebne do czynnosci reklamacyjnych ?
    >
    > odpowiedz na te pytania to sie dowiesz :)

    Odpowiadam..
    Pudelki nie jest czescia przedniotu, a klient zglaszal niezgodnosc z umowa
    plyty, a nie kompletu - plyta - pudelko - kabelki.
    W co sobie producent pakuje towar to jego - producenta sprawa.

    > a jak dojdzie do wymiany to sie wymiania komplet kolego wiec wlasnie po
    > to musisz oddac komplet jak reklamujesz(no chyba ze sprzedawca przyjmie
    > TV a potem najwyzej pilota doniesiesz, jak zdecyduja sie na wymiane)

    To normalnie umawiam sie z klientem, ze przy odpiorze NOWEGO daje mi
    pozostale czesci..
    Odbiera nowe i razem kompletujemy "stare" uzupelniajac komplet
    o feralne kabelki

    > po to by dokonac wymiany wlasnie, jesli nie dostarczysz calosci po
    > kawalku Ci nie wymienia przeciez.

    Biore nowy, klient bierze to, co bylo zle i zwraca stary kompletny.

    > Jak kupisz telewizor i stwierdzisz ze ma wade kineskopu, i oddasz na
    > niezgodnosc a przypadkie mobudowe zostawiles w domu to co ? sprzedawca
    > ma sobie z innego telewizora obudowe dobrac a Tobie wymienic sam kineskop
    > ?

    Nie przesadzasz ?

    > Gwarancja jest udzielana na komplet, tak wiec i komplet sprzedawca jest
    > zobowiazany wydac tak, ja kto bylo w momencie zakupu. Na tym polega
    > wlasnie wymiana na NOWE.
    > Na paragonie masz przeciez jedna pozycje a nie kilka.

    klient kupil plyte w stanie "rozmontowanym"..
    przyniost te czesc ktora jest wadliwa..
    Wykonal ZA SERWIS sporo roboty..

    PO CO mu robic trudnosci ?

    Zeby sie wyzyc ?