eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja towaru - a kompletność wyposażenia › Re: Reklamacja towaru - a kompletność wyposażenia
  • Data: 2004-12-10 16:49:24
    Temat: Re: Reklamacja towaru - a kompletność wyposażenia
    Od: fi5h <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik Boguslaw Szostak napisał:

    >
    > Odpowiadam..
    > Pudelki nie jest czescia przedniotu, a klient zglaszal niezgodnosc z umowa
    > plyty, a nie kompletu - plyta - pudelko - kabelki.
    > W co sobie producent pakuje towar to jego - producenta sprawa.

    pudelko nie ma znaczenia, ale kabelki i te inne rzeczy ktore sa w
    komplecie tak i o to wlasnie sie rozchodzi. Akurat pudelko to
    najmniejszy w tym wypadku problem przy niezgodnosci, ale komplet musi
    byc bo inaczej nie ma mozliwosci przeprowadzic wymiany. Jesli okaze sie
    ze gwarancja jest uznana i ze trzeba plyte wymienic to sprzedawca nie
    zrobi tego (chyba ze taka bedzie jego wola) poko nie dostanie takze
    kompletu.
    Dokladnie takie pytanie skierowalem dzisiaj do rzecznika i tak wlasnie
    mi odpowiedzial.

    >
    >
    > To normalnie umawiam sie z klientem, ze przy odpiorze NOWEGO daje mi
    > pozostale czesci..
    > Odbiera nowe i razem kompletujemy "stare" uzupelniajac komplet
    > o feralne kabelki

    wlasnie, doszlismy do sedna - umawiasz sie.
    Ale tu w tym watku jest jasno jak wol, ze ten sprzedawca odniosl sie
    chamsko i nie chcial tego zrobic a prawo mu tego nie nakazuje i ot cala
    filozofia tego watku do ktorej sam jak widzisz tu doszedles. O nic
    wiecej tu sie nie rozchodzi.

    >
    > Biore nowy, klient bierze to, co bylo zle i zwraca stary kompletny.
    >

    w przypadku kabelka tak, w przypadku np kina domowego juz tak nie
    zrobisz bo kazdy element ma numery seryjne a te musza sie zgadzac.
    Ponadto jak napisalem wyzej musisz sie dogadac ze sprzedawca najpierw w
    tej kwesti,


    >>Jak kupisz telewizor i stwierdzisz ze ma wade kineskopu, i oddasz na
    >>niezgodnosc a przypadkie mobudowe zostawiles w domu to co ? sprzedawca
    >>ma sobie z innego telewizora obudowe dobrac a Tobie wymienic sam kineskop
    >>?
    >
    >
    > Nie przesadzasz ?

    nie, jak najbardziej nie przesadzam, ale zeby cos czase mwytlumaczyc
    trzeba posunac sie do skrajnosci.

    >
    >
    > klient kupil plyte w stanie "rozmontowanym"..
    > przyniost te czesc ktora jest wadliwa..
    > Wykonal ZA SERWIS sporo roboty..

    ale tu nie chodzi o to czy wykonal za serwis robote, a chodzi o
    chamskiego sprzedawce ktory broni sie rekoma i nogami by tylko nie
    przyjac reklamacji i nie wymienic na nowe. jak by chcial to zrobic to
    watku by nie bylo.

    >
    > PO CO mu robic trudnosci ?
    >
    > Zeby sie wyzyc ?

    no i bingo.
    Najwidoczniej autor watku trafil na malo uprzejmego sprzedawce, ten sie
    wkurzyl jak tylko uslyszal o niezgodnosci i postapil skrajnie - wymagal
    czegos co tak naprawde z logicznego punktu widzenia nie musial odrazu bo
    nei wiadomo bylo jeszcze czy bedzie trzeba plyte i wszystko inne wymieniac.
    Dlatego mowie po raz kolejny - komplet musi byc jesli ma byc wymiana,
    jednak jesli sprzedawca powie ze styka mu sama wadliwa czesc a reszte
    sobie jakos zamieni i dogada sie z klientem to tylko i wlacznie wola
    sprzedawcy bo hce reklamacjie zalatwic szybko i bez klopotu dla siebie
    jak i klienta. Niestety w zyciu trafia sie na takie skrajnosci czasem i
    trzeba sie z tym liczyc.


    > Pozdrowienia
    >
    > Boguslaw

    --
    fi5h

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 10.12.04 16:56 fi5h
  • 10.12.04 19:23 kam
  • 13.12.04 02:25 fi5h
  • 13.12.04 03:57 kam
  • 13.12.04 08:09 fi5h
  • 13.12.04 08:29 kam
  • 13.12.04 09:07 fi5h
  • 13.12.04 09:22 fi5h

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1