eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja towaru - a kompletność wyposażeniaRe: Reklamacja towaru - a kompletność wyposażenia
  • Data: 2004-12-09 11:22:21
    Temat: Re: Reklamacja towaru - a kompletność wyposażenia
    Od: "topjes" <n...@d...rady> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > oddaje na gwarancji, ot co ja na to.

    No więc Ci sprzedawca wyjeżdża "Panie, bez pilota NIE PRZYJMĘ" I co Ty na
    to???

    > Jak chcesz z rekojmi lub z niezgodnosci to musisz miec komplet.

    NIE MA czegoś takiego jak rękojmia za wady obecnie (w obrocie konsumenckim).
    Pływasz strasznie w tych tematach :/

    > tak jestem, jestem sprzedawca i serwisantem.

    No właśnie - a ja Cię pytam jak konsumenta. Gościu w serwisie Ci mówi, że
    nie przyjmie Ci bez pilota, a Ty do niego "Cool bracie, spoko, kupię sobie
    nowy telewizor, nie ma problemu". Dobry samarytanin z Ciebie :)

    >
    > Przychodzisz do serwisu a gościu na to "Panie,
    > > bez pilota ja tego panu w ogóle nie przyjmę"
    >
    > z niezgodnosci.

    Podstawa prawna!!! Który artykuł? - o czym Ty w ogóle piszesz?

    > tak jak wyzej. Jak zespuje sie TV a nie masz kompletu to nie licz ze
    > komplet Ci sprzedawca wyda.
    > Na gwarancji mozesz i bez pilota oddac.
    > Choc kwestia i tak dogadania, bo jak sprzedawce zagadasz to i przyjmie
    > na niezgodnosc bez kompletu, to juz jego wola i jego problem pozniej.

    j.w. - podstawa prawna
    Ustawa daje konsumentowi dużo lepsze warunki niż gwarnacja - coś Ci się
    ewidentnie miesza.

    pzdr
    topjes

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1