eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja towaru - a kompletność wyposażeniaRe: Reklamacja towaru - a kompletność wyposażenia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "topjes" <n...@d...rady>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja towaru - a kompletność wyposażenia
    Date: Wed, 8 Dec 2004 13:59:25 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 29
    Message-ID: <cp6u36$7ba$1@inews.gazeta.pl>
    References: <cp174p$48i$1@inews.gazeta.pl> <cp2le9$fb1$1@news.onet.pl>
    <cp41nk$gs5$1@inews.gazeta.pl> <cp52du$ahk$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: ikar.gl.digi.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1102511014 7530 213.227.72.87 (8 Dec 2004 13:03:34 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 8 Dec 2004 13:03:34 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4807.1700
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4807.1700
    X-User: krzykowal
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:261836
    [ ukryj nagłówki ]

    "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl> wrote in message
    news:cp52du$ahk$1@news.onet.pl...
    > W tym momencie trzeba mu było zostawić wszystko niech by sobie sprawdzał.
    > Jest od tego.

    No więc to jednak on był nieuprzejmy, prawda? :) Ja naprawdę przyszedłem do
    niego w absolutnie neutralnym nastroju.

    > Podaj tą ustawę. Poza tym moje "chyba nie" właśnie do tego miało się
    > odnosić. Na ile wyceniasz swoje pół godz.? na 50 zł? dojazd na 10?
    Pójdziesz
    > się sądzić i stracić wiele godzin po to żeby odzyskać parę zł? Serwisant
    > zakłada że nie.

    Rozumiem. Miałem nadzieję, że ktoś może zna taki case. Myślę, że w sądzie to
    jest do ugrania jeśli się poda rozsądne koszty. Dla mnie koszty
    montażu/demontażu to - kierująć się zdrowym rozsądkiem - 30-50 zł.

    > Weź mi z łaski swojej to wytłumacz bo nie rozumiem. Ale ci coś poradzę.
    Nie > mów tak do tego pana z serwisu.
    > Bo długo nie będziesz miał komputera.

    Więc nie oceniaj z góry jak go potraktowałem - bo Cię tam nie było. A płyty
    nie mam - bo jaśnie pan serwisant powiedział - proszę pytać za dwa tygodnie.
    Ja przeżyję - ale dla mnie ten sklep na przyszłość (Lucky Star w Łodzi)
    przestał istnieć.

    topjes

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1