    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja, kto rozpatruje
    Date: Wed, 23 Mar 2016 10:08:30 +0100
    <ncqs01$51v$1@node1.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <ncqt6i$68f$1@node1.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <ncqv31$n7o$1@node2.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <ncr0ei$oi8$1@node2.news.atman.pl> <ncrtv3$e42$1@mx1.internetia.pl>
    <ncs0fj$blo$1@node1.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <nctjhd$di$2@node1.news.atman.pl>
    <3...@g...com>

    W dniu 2016-03-23 o 10:05, Kris pisze:
    > Przestań lawirować
    > Reklamacja dotarła do firmy na co mam potwierdzenie a że oni sobie życzą żebym
    jeszcze papierową wersję dostarczył do sklepu to wg mnie nie ma znaczenia. I o to
    było pytanie a ty wymyślasz sto pobocznych problemów. Wyślesz reklamację listem do
    tmobile np. to co Ciebie obchodzi cZy list odbierze sekretarka czy inny portier. Ich
    problemem jest aby przesyłka dotarła do odpowiedniego działu.

    Ale ty nie wysłałeś reklamacji do tmobile. Złożyłeś reklamację
    handlowcowi, który ci próbował sprzedać abonament.

    Oczywiście być może, bo jak było naprawdę, tego nie wiem, bo nie chcesz
    opisać zagadnienia ze szczegółami, co znaczy, że trollujesz, a nie
    szukasz pomocy.

    > Od Ciebie rady nie uzyskam- to już ustaliliśmy.
    > Ale pisać Tobie nie zabronię przecież;)

    Tak nieumiejętnie zadając pytania nie dostaniesz rzetelnej porady od nikogo.

    --
    Liwiusz