eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja, kto rozpatruje › Re: Reklamacja, kto rozpatruje
  • Data: 2016-03-23 18:59:23
    Temat: Re: Reklamacja, kto rozpatruje
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]



    Użytkownik "Liwiusz"

    > W dniu środa, 23 marca 2016 09:18:54 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
    >> Pisałeś, że masz odpowiedź, że reklamacja nie dotarła do >odpowiedniej
    >> osoby.
    > Przestań lawirować
    > Reklamacja dotarła do firmy na co mam potwierdzenie a że oni sobie życzą
    > żebym jeszcze papierową wersję dostarczył do sklepu to wg mnie nie ma
    > znaczenia. I o to było pytanie a ty wymyślasz sto pobocznych problemów.
    > Wyślesz reklamację listem do tmobile np. to co Ciebie obchodzi cZy list
    > odbierze sekretarka czy inny portier. Ich problemem jest aby przesyłka
    > dotarła do odpowiedniego działu.

    Ale ty nie wysłałeś reklamacji do tmobile. Złożyłeś reklamację
    handlowcowi, który ci próbował sprzedać abonament.
    ---
    Ciągle wymyślasz głupie historyjki. Nic nie wskazuje by ktoś chciał mu coś
    sprzedać a oczywistym jest, że udał się do najbardziej odpowiedniego
    miejsca, czyli sklepu którego internetowość nie stanowi żadnej przeszkody w
    złożeniu reklamacji.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1