  • Data: 2016-03-23 11:07:33
    Temat: Re: Reklamacja, kto rozpatruje
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-23 o 10:50, Kris pisze:
    > Powoli zaczynają mnie nudzić bzdury które wypisujesz.
    > Ale jeszcze raz:
    > Na przykładzie tmobile niech będzie- reklamacja złożona porzez formularz kontaktowy
    na oficjalnej stronie tmobile jest skutecznie złożona czy nie jest

    Jest, są na to nawet specjalne przepisy w prawie telekomunikacyjnym i
    rozporządzeniu dotyczącym reklamacji powszechnych usług telekomunikacyjnych.

    > Zamiast Tmobile podstaw Komputronik, Mediaexpert, Maediamarkt czy co tam, wolisz.
    Wszystkie te firmy łączy to że mają sklepy stacjonarne oraz swoja witrynę
    internetową.

    Tutaj przepisów analogicznych do prawa telekomunikacyjnego - brak. Jak
    widać analogii stosować nie potrafisz, więc zamiast bawić się w
    analogie, opisz jednak swój przypadek na konkretnym i realnym przykładzie.

    > Pytałem o to czy poprawnie złożyłem reklamację a ty wyjechałeś z tekstami w stylu
    c=że zostawiłem towar i obróciłem się na pięcie.
    > Myślę że już nawet nie chodzi o to ze rozmydlasz temat tylko piszesz dla samego
    pisania nie mając pojęcia o zagadnieniu.

    > Lepsza żadna odpowiedz jak odpowiedz nie na temat. Ja o niebie Ty o chlebie. Możemy
    w sumie to dalej ciągnąć.

    Cóż pozostało, pytać nie potrafisz, wskazówek nie łapiesz, faktu, że
    nikomu innemu się nie chce z tobą męczyć nie interpretujesz odpowiednio,
    więc tylko pośmiać się można.

    --
    Liwiusz