  • Data: 2016-03-23 10:50:05
    Temat: Re: Reklamacja, kto rozpatruje
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 23 marca 2016 10:08:40 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
    > Ale ty nie wysłałeś reklamacji do tmobile. Złożyłeś reklamację
    > handlowcowi, który ci próbował sprzedać abonament.
    Powoli zaczynają mnie nudzić bzdury które wypisujesz.
    Ale jeszcze raz:
    Na przykładzie tmobile niech będzie- reklamacja złożona porzez formularz kontaktowy
    na oficjalnej stronie tmobile jest skutecznie złożona czy nie jest
    Zamiast Tmobile podstaw Komputronik, Mediaexpert, Maediamarkt czy co tam, wolisz.
    Wszystkie te firmy łączy to że mają sklepy stacjonarne oraz swoja witrynę
    internetową.

    > Oczywiście być może, bo jak było naprawdę, tego nie wiem, bo nie chcesz
    > opisać zagadnienia ze szczegółami, co znaczy, że trollujesz, a nie
    > szukasz pomocy.
    Pytałem o to czy poprawnie złożyłem reklamację a ty wyjechałeś z tekstami w stylu
    c=że zostawiłem towar i obróciłem się na pięcie.
    Myślę że już nawet nie chodzi o to ze rozmydlasz temat tylko piszesz dla samego
    pisania nie mając pojęcia o zagadnieniu.

    > Tak nieumiejętnie zadając pytania nie dostaniesz rzetelnej porady >od nikogo.
    Lepsza żadna odpowiedz jak odpowiedz nie na temat. Ja o niebie Ty o chlebie. Możemy w
    sumie to dalej ciągnąć.