eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja, kto rozpatruje › Re: Reklamacja, kto rozpatruje
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: "re" <r...@r...invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja, kto rozpatruje
    Date: Tue, 22 Mar 2016 20:40:14 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 35
    Message-ID: <ncs72v$es8$1@mx1.internetia.pl>
    References: <b...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <ncoa8i$ghj$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <ncoo1i$v91$1@node1.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <ncopeu$1c7$1@node1.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <ncoq9l$2mg$1@node1.news.atman.pl>
    <56f07c24$0$22842$65785112@news.neostrada.pl>
    <ncqs01$51v$1@node1.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <ncqt6i$68f$1@node1.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <ncqv31$n7o$1@node2.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <ncr0ei$oi8$1@node2.news.atman.pl> <ncrtv3$e42$1@mx1.internetia.pl>
    <ncs0fj$blo$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 78.10.177.126
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1458675615 15240 78.10.177.126 (22 Mar 2016 19:40:15 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 22 Mar 2016 19:40:15 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    In-Reply-To: <ncs0fj$blo$1@node1.news.atman.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    Importance: Normal
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:754685
    [ ukryj nagłówki ]



    Użytkownik "Liwiusz"

    >>
    >>> To, że regulamin może precyzować procedurę składania reklamacji.
    >> Towar kupiony w sklepie stacjonarnym.
    >> Reklamacja złożona poprzez witrynę internetową sklepu
    >> To ze sklep ma swoją witrynę internetową to ma tez jakieś znaczenie?
    >
    > Znaczenie może mieć takie, że strona może nie służyć do składania
    > oświadczeń woli.
    > ---
    > Jakie to ma znaczenie dla uznania skuteczności oświadczenia woli ?

    Takie, że oświadczenie woli musi dość do podmiotu, któremu chcemy się
    oświadczyć.

    Wyobraź sobie na przykład, ze coś ci oświadczam przez sms wysłany na
    kartę twojego rutera internetowego. Twój ruter, twoja karta, sms
    doszedł, ale przecież nie używasz go do przyjmowania oświadczeń woli.
    ---
    Co to znaczy "nie używasz go do przyjmowania oświadczeń woli" ? Klient
    oświadczył za pomocą środków elektronicznych, że składa reklamację i z tym
    oświadczeniem sprzedawca zapoznał się, ale ubzdurał sobie, że może nie
    przyjąć i tak oświadczył klientowi. No to jest skuteczne.


    Plus to co już pisałem - zapisy umowne mogą określać szczegółowy sposób
    składania reklamacji.
    ---
    Nie wydaje mi się by sam sposób składania oświadczenia woli złożenia
    reklamacji mógł być przedmiotem umowy. O ile zresztą zrozumiałem chodzi o
    rękojmię.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1