eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja, kto rozpatruje › Re: Reklamacja, kto rozpatruje
  • Data: 2016-03-22 19:53:37
    Temat: Re: Reklamacja, kto rozpatruje
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu wtorek, 22 marca 2016 18:47:33 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
    > W dniu 2016-03-22 o 18:04, re pisze:
    > >
    > >
    > > Użytkownik "Liwiusz"
    > >
    > >>
    > >>> To, że regulamin może precyzować procedurę składania reklamacji.
    > >> Towar kupiony w sklepie stacjonarnym.
    > >> Reklamacja złożona poprzez witrynę internetową sklepu
    > >> To ze sklep ma swoją witrynę internetową to ma tez jakieś znaczenie?
    > >
    > > Znaczenie może mieć takie, że strona może nie służyć do składania
    > > oświadczeń woli.
    > > ---
    > > Jakie to ma znaczenie dla uznania skuteczności oświadczenia woli ?
    >
    > Takie, że oświadczenie woli musi dość do podmiotu, któremu chcemy się
    > oświadczyć.
    >
    > Wyobraź sobie na przykład, ze coś ci oświadczam przez sms wysłany na
    > kartę twojego rutera internetowego. Twój ruter, twoja karta, sms
    > doszedł, ale przecież nie używasz go do przyjmowania oświadczeń woli.
    >
    > Plus to co już pisałem - zapisy umowne mogą określać szczegółowy sposób
    > składania reklamacji.
    Piszesz dla samego pisania chyba. Ile razy mam powtarzać że moja reklamacja dotarła
    do adresata i mam na to potwierdzenie w postaci odpowiedzi od nich.
    Ale nie odpuszczam, może w końcu zrozumiesz o co chodzi.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1