  • Data: 2006-12-03 02:35:56
    Temat: Re: REWIZJA -w nawiązaniu do poprzedniego posta
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 02.12.2006 Maluch <n...@m...pl> napisał/a:

    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości

    > Jak tak, to nie powinno być problemu podczas kontroli i cała ta rozmowa o
    > zabezpieczeniach nie miałaby sensu.

    Oj nie, bo chęć ułatwiania sobie życia nie jest tu jedynym czynnikim.
    Obawiam się, że równi istotnym jest przekora i pieniactwo. Decyduje jak
    zwykle wypadkowa.

    > Moim zdaniem jest tu brak dobrej woli ze strony kontrolowanego. Bo jeżeli ma
    > wszystko w porządku, to w czym problem i po co ma kluczyć.
    > Jak przyjdzie kontrola z US to też będzie pokazywał zaszyfrowane np.
    > faktury. Pochowa dokumenty przed dostępem osób trzecich, ale udostępni
    > kolntrolującemu zgodnie z prawem urzędnikowi.

    W dużym stopniu masz pewnie rację, ale jeśli to ma być do końca "fair" to
    chyba nie można przyjąć domniemania, że jak sobie zaszyfrował to już robi
    coś nielegalnego.

    > Te nękanie to narazie jest w opisach. Nic nie słychać konkretnego, aby ktoś
    > poniósł straty czy nie słusznie został posądzony. Nie słychać aby ktoś
    > występował na drogę prawną przeciw kontrolującym. Może jestem w błędzie to
    > proszę o poprawienie.

    Fakt, oparłem się na opisach.

    > Nie może być żadne widzimisie, omamy czy inna derylka. Poszkodowany zanim
    > uprzejmie doniesie najpierw pewnie sam dobrze upewnia się /zorganizowani i
    > duży właściciele licencji mają swoje sposoby/, że nastąpiło na 100% złamanie
    > prawa. Policja też pewnie wstępnie weryfikuje uprzejme doniesienie i dopiero
    > rusza zabezpieczać dowody. Może się zdarzyć i tak, że osoba prawna jak i

    Sądzisz więc, że nie ma nic prawdy w tych doniesieniach, że policja
    przetrzepuje komuś kompa podczas kontroli bynajmniej z nim nie związanej?

    --
    Marcin