  • Data: 2006-12-03 09:10:47
    Temat: Re: REWIZJA -w nawiązaniu do poprzedniego posta
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "brudas" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:o6qch.1276$lb1.763@trnddc05...

    > Nic.
    > Ma natomiast w prawami ofiary naruszenia miru domowego przez PRYWATNEGO
    > pracownika konkurencji.

    A jak będzie SŁUŻBOWY pracownik konkurencji? :-)

    > Przy okazji, ktora to ustawa gwarantuje mir domowy? Czy przypadkiem nie
    > zasadnicza? A co z EKPC?

    Konstytucja gwarantuje mir domowy, ale i zaznacza, że jego ochrona może być
    ograniczona ustawą. I jest w tym wypadku.

    > Dalej palisz glupa.
    > Jaka "ofiara" jest przedstawiciel Microsyfu kiedy Kowalski uzywa w calosci
    > Linuxa?

    Żadną. Tylko nie rozumiem co to ma do rzeczy.

    > Nie zupelnie. Droga otwara:
    > alt.lawyers

    ??

    > i przegrywa.
    > Jaki status ma przedstawiciel poszkodowanego w przypadku przestepstwa ktorego
    > nigdy nie bylo?

    Nadal pokrzywdzonego. Z wszelkimi prawami i obowiązkami z tego wynikającymi.
    Pamiętaj, ze to, że przestępstwa nie ma wymaga stwierdzenia w sposób prawem
    przepisany. To stwierdzenie zresztą niekoniecznie musi być zgodne ze stanem
    faktycznym.

    > a czy to zwalnia z odpowiedzialnosci cywilnej przestepce zamieszkalego w
    > Washington State?

    Raczej tak. Trudno mi sobie wyobrazić popełnienie przez niego przestępstwa na
    terytorium RP w sytuacji, gdy ani sam tu nie działa, ani żadna część jego
    przedsiębiorstwa.

    > a czy mir domowy, debilku, milicyjny nie jest chroniony prawem?

    Czyli sugerujesz, że właściciel MS nie przyjeżdżając do Polski jest w stanie
    naruszyć czyjś mir domowy w tym kraju. To już nie trolowanie, a paranoja.

    > Nie widac tego z pracy milicji obywatelskiej przemalowanej na policje.

    A czy to moja wina? Jeśli by nawet nie było widać. Pomijam, że chwilowo jedynie
    krzyczysz, ze tak jest nie dając żadnych tego dowodów.

    > A czy aby ustawa zasadnicza nie jest przed kpk?

    Wyobraź sobie, że w Polsce nie. Bowiem w Polsce jest tak, że w Konstytucji masz
    delegację ustawową do uchylania niektórych jej ustaleń poprzez wydawane ustawy.
    KPK jest ustawą.