    From: bank <3...@h...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: REWIZJA -w nawiązaniu do poprzedniego posta
    Date: Sat, 02 Dec 2006 13:27:17 GMT

    Maluch wrote:

    > Moim zdaniem jest tu brak dobrej woli ze strony kontrolowanego.

    kolejny sie znalazl. A z jakiej racji mam pokazywac swoja przecz durnemu
    milicjantowi ktory jest na posylki konkurencji?

    > Bo
    > jeżeli ma wszystko w porządku, to w czym problem i po co ma kluczyć.
    > Jak przyjdzie kontrola z US to też będzie pokazywał zaszyfrowane np.
    > faktury. Pochowa dokumenty przed dostępem osób trzecich, ale udostępni
    > kolntrolującemu zgodnie z prawem urzędnikowi.

    wlasnie, zgodnie z prawem. Przeszukaniekomutera bez uzasadnionego
    podejrzenia PRZED przeszukaniem nie jest zgodne z prawem.

    > będą
    >
    > Tu jak najbardziej zgoda. Jak są wykazane straty, to powinno być
    > odszkodowanie.
    > Za pomówienia odpowiedzialność karna.

    A za debilizm milicji?

    > Te nękanie to narazie jest w opisach. Nic nie słychać konkretnego, aby
    > ktoś poniósł straty czy nie słusznie został posądzony. Nie słychać aby
    > ktoś występował na drogę prawną przeciw kontrolującym. Może jestem w
    > błędzie to proszę o poprawienie.

    Jest sprawa we Wrocku czlowieka ktory zbankrutowal bo zabrano mu
    komputer, bo rzekomo cos tam zmieniono w licencji uzytkownika podczas
    kiedy juz uzywal program.

> [...]
    > /zorganizowani i duży właściciele licencji mają swoje sposoby/, że
    > nastąpiło na 100% złamanie prawa. Policja też pewnie wstępnie weryfikuje
    > uprzejme doniesienie i dopiero rusza zabezpieczać dowody. Może się
    > zdarzyć i tak, że osoba prawna jak i fiz. która posiada nielegalne
    > licencje na programy /o których wie już policja/, a miała zły sen, co
    > spowodowało, że rano zainstalowała legalny soft może powodować, że
    > będzie całkowite pudło ze strony policji. Wówczas taka kontrola będzie
    > trwała parę minut. Dobrany fachowiec np. z BSA czerwieniąc się, że

    A jakm prawem przedstawiciel Microfysu moze grzebac w konkurencyjnym
    linuxie?