  • Data: 2019-04-11 22:13:00
    Temat: Re: Przestepstwa z uzyciem noza.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.04.2019 o 21:28, Kviat pisze:

    > Oczywiście. A snajperowi zaawansowana optyka służy do tego, żeby nie
    > trafiać i nie zabijać. Ma tylko onieśmielić przeciwnika. Przeciwnik na
    > sam widok ogromnej lunety przestraszy się i ucieknie z płaczem.

    W swojej niewiedzy nie masz zielonego pojęcia, jak wiele jest prawdy w
    tej głupocie, którą próbowałeś napisać. Jak wielu ludzi poddało się
    tylko z tego powodu, ze ktoś inny sięgnął po broń. Ile razy snajper
    robił wszystko, by tak się chować, by terrorysta go dostrzegł i się
    poddał uświadomiwszy sobie fakt, ze albo się podda, albo zginie.

    > Twoje przybliżanie zagadnienia jest na poziomie umysłowym przedszkolaka
    > i wywołuje tylko uśmiech.

    Staram się dopasować poziom do poziomu adresata. Miło mi, ze zauwazyłeś
    moje starania.