  • Data: 2004-10-15 08:28:14
    Temat: Re: Przedawnienie - uslugi TP SA
    Od: "Wirtualna" <w...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:ckga1n$dba$1@nemesis.news.tpi.pl...
    swiadczenia, ze

    jeszcze raz zwracam uwagę na ironię wypowiedzi, oraz na PODEJRZENIE a nie
    zawiadomienie o popełnieniu.

    Zawiadamiający nie jest sądem i nie podlega odpowiedzialnosci karnej ten,
    kto złożył zawiadomienie, ale oskarżony został uniewinniony (z tych czy
    innych względów). Ważne jest, czy wiedział o niepopełnieniu, a jednak
    złośliwie złożył zawiadomienie.

    Ja mam podejrzenia, gdyż wierzyciel nie zawiadomił mnie o przelewie
    wierzytelności, tak więc przelew jest bezskuteczny wobec dłużnika.

    p.
    W,