  • Data: 2004-10-15 08:44:13
    Temat: Re: Przedawnienie - uslugi TP SA
    Od: "Wirtualna" <w...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Black Peter" <b...@p...wytnij.pl> napisał w wiadomości
    news:ckgor1$oit$1@inews.gazeta.pl...

    > Przedstawili zawiadomienie o przelewie wierzytelnosci... w tresci TPSA
    > zawiadamia ze na podstawie umowy cesji z dnia dokonala przelewu
    > wierzytelnosci na rzecz IJ w zwiazku z czym IJ wstapila w prawa
    wierzyciela.
    > Podstawa art. 509 KC
    ja też moge ci zlozyc podobne oswiadczenie

    > Pismo obarczone skanowanym (nowym) logiem TPSA i skanowanym podpisem
    > Dyrektora Obszaru Wsparcia Operacyjnego
    uuuu, ktos tu manipuluje dokumentami - skanuje, wkleja podpisy - jest
    podejrzenie o jakis szfindel

    > I do tego wykaz zaleglych faktur. (specyfikacja dlugu) lacznie 165 zl i
    11gr
    > odsetek
    przynajmniej tyle, bo mnie nie poinformowano jaki jest tytul rzekomych
    zaleglosci - co wiecej, mimo ze nie odpowiedzialem na pismo IJ, TPsa po
    kilku miesiacach przyslala mi UWAGA - faktury korygujace na kwote kilkuset
    zlotych!!! Ja do dzisiaj sie do IJ ani TPsa nie odezwalem i nie mam
    zamiaru - jakos sie chyba samo wyjasnilo skad zaleglosci - TPsa zle wystawia
    faktury, oddaje sprawe windykatorowi, po czym przyznaje sie do bledu ;-)

    nie dzwon, bo potwierdzisz DORĘCZENIE!
    p.
    W,