    From: "Krzysztof Ptakowski" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przedawnienie - uslugi TP SA
    Date: Tue, 12 Oct 2004 14:47:40 +0200
    Sender: p...@o...pl@11-ego-4.acn.waw.pl

    > Jeśli jest nakaz zapłaty wezwanie "przedkomornicze/przedegzekucyjne"
    > jest jak najbardziej OK
    Ja pislalem o sadowym komorniczym wezwaniu.
    Przeciez wyroku nie ma, wiec na jakiej podstawie komornik zajmie sie
    sprawa egzekucji?

    > W opisanym przeze mnie przypadku *NIE*

    Ale, przeciez dyskutujemy o dlugu wobec TPsa, ktory kupila IJ.
    W tym przypadku o sprawie karnej nie moze byc mowy!

    > Nieznajomość przepisów nie zwalnia z obowiązku stosowania się do nich ...

    Ale o czym piszesz?
    Czy jesli ktos jest tobie winien pieniadze napiszesz ze zapadł wyrok i
    żadasz natychmiastowej spłaty?
    CZy masz takie prawo, czy to ty łamiesz prawo?
    > W omawianym przeze mnie przypadku sprawa karna może mieć miejsce ...

    Ale na jakiej podstawie?

    > Prawdopodobnie tak, skoro odpisuję, jest to tym bardziej prawdopodobne

    > Nie musisz , możesz dostać nakaz ... i tu kwestia ... zrobisz coś czy
    > nic nie zrobisz ... jeśli nie zrobisz - powyższe jest jaknajbardziej
    > możliwe,prawdopodobne etc...

    > A może mówią, że sąd wydał nakaz zapłaty ... Podaj konkrety razem z
    > "cytatami" z pism, rozmów ... Ja też potrafię powiedzieć ZJEM DZIŚ ZUPĘ
    > , tak, żebyś zrozumiał to , że urwę ci *upę ...
    A moze napisali o tym ze w wyniku wyroku w sadzie karnym w nieistniejacym
    wydziale.
    To takze jest nakaz zaplaty?

    > Czyżby ?

    > Udowodnij, że nie jesteś ... masz na to CZAS ... jeśli np pojawił się u
    > ciebie w skrzyneczce NAKAZ ZAPŁATY (awizo - nie odebrałeś listu ... itp)
    > i nic nie zrobiłeś ... ZAPŁACISZ ...

    Bo nie korzystam z usług TPsa!
    I moga mi wysylac pisma o zaplate, a mnie one nie obchodza, bo nigdy z
    nimi umowy nie podpisalem!
    Czyli wg. twojego rozumowania, kazdy obywatel, kotroego dane osobowe
    dostaly sie w rece TPsa
    ma placic, jak TPsa kaze mu zaplacic?

    > Nic na gębę... wszystko na piśmie ... ugoda również ...

    No to zrozum, oni proponuja ugode czyli od 300zl ktore sobie naliczyli
    odliczaja 200 zl, osoba ktora jest winna TPsa 100 zl odpowiada na to,
    IJ zapomina o swoim pismie i znow zada 300zl plus 100 zl za pisma.

    > Hmmm ... Tak samo jak ja nie rozumię o czym ty do mnie rozmawiasz ...
    > Przedstaw konkret, a nie jakieś stereotypy - typu podpalenia, panowioe
    > bez karków ... piszesz o kryminale a nie windykacji ...!!!

    No wiec dwa przyklady, pierwsza to podpalenie drzwi po tym jak czlowiek nie
    otworzyl 'smutnym panom' - panowie pukali i twierdzili ze sa z IJ.
    No coz zbieg okolicznosci.
    Druga to kiedy odwiedzili mojego sasiada - w trakcie rozmowy zlapali go za
    ubranie.
    Obydwie sprawy umorzone z powodu niewykrycia sprawcow.