  • Data: 2004-10-11 23:18:27
    Temat: Re: Przedawnienie - uslugi TP SA
    Od: "Marcin Wasilewski" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości
    news:ckf18u$290$1@news.onet.pl...
    > Dnia Mon, 11 Oct 2004 20:40:47 +0200, Marcin Wasilewski naskrobał(a):

    > no to nie masz racji - w chwili zapłacenia kwoty częściowej przerywasz
    > przedawnienie.

    To może jakaś podstawa prawna? W jakim akcie prawnym jest napisane, że
    wpływ przelewu jest traktowany jako uznanie długu i przerywa przedawnienie?

    Znajduje list od np. KRUKA na stole kolegi np. na 1500 zł., tak "dla
    jaj" wypełniam sobie przelew np. na 1 zł. podając jako wpłacającego dane
    kolegi po czym go opłacam. Rozumiem, że w ten sposób kolega uznał dług w
    całości? :)

    Dostaje wezwanie do zapłaty na kwotę 100 zł (przedawnione). Wpłacam 1
    zł. odpisując, że tylko taką kwotę byłem winny - rozumiem, że teraz bez
    problemu mogą ze mnie ściągnąć 100 zł? :)