  • Data: 2004-10-12 09:07:32
    Temat: Re: Przedawnienie - uslugi TP SA
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X> szukaj wiadomości tego autora

    Stasio Podróżnik wrote:
    > A jak miał być poinformowany ?
    > Zakładasz, że wierzyciel winien wysłać co ? Oryginał umowy k-s pomiędzy
    > IJ a TP ???

    Poświadczoną kopię lub odpowiednie oświadczenie TP.

    > Fakt, ale cały czas mówimy o syt, gdzie dłużnik został poinformowany o
    > tym DLACZEGO TO IJ SIĘ DO NIEGO ZWRACA ...

    Uważasz, że pisma IJ to wystarczająca forma informacji?

    > Szanowny Panie , piszemy do pana , bo taki mamy dziś kaprys ... , Zdaje
    > się, że dłużnika poinformowano o tym, dlaczego piszą i czego chcą ...
    > Wskazano podstawę - scedowano na nas wierzytelność, więc chcielibyśmy w
    > związku z tym odzyskać grosz (nie wnikam tu w kwestie przedawnienia i
    > tym podobne , czy nawet podstawność tych roszczeń (czy wierzytelność
    > istniała w dniu cesji, czy nie ) ...

    To wniknij w wiarygodność takiej informacji.

    > Hmmm ... zatem jednak sugerujesz, że wystarczającym dowodem

    Dowodem czego?
    Moze od drugiej strony - przedstaw dowód, że zawiadamiający _wiedział_ o
    istnieniu umowy między TP a IJ. Dowód inny niz oświadczenie IJ, bo to
    dla mnie dowodem wystarczającym do skazania nie jest.

    KG