  • Data: 2004-10-12 09:47:51
    Temat: Re: Przedawnienie - uslugi TP SA
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik kam napisał:

    > Dowodem czego?
    > Moze od drugiej strony - przedstaw dowód, że zawiadamiający _wiedział_ o
    > istnieniu umowy między TP a IJ.

    No chciał zawiadomić prok o tym, że jakieś IJ próbuje wyłudzić kasę ...
    Składa dowód w prok ... pismo z IJ gdzie jest np napisane : Kupiliśmy
    dług , jesteś nam winien 1 000 PLN ... Płać ...
    Prok zwraca sie do TP - sprzedaliście ? TP odpowiada - NO BA ...
    Prok - to bujaj się pan panie dłużnik, przecież masz napisane , że
    sprzedano, kiedy i jak ... jak coś podejrzewałeś trzebabyło zapytać u
    źródeł ... Jeśli ktoś w towarzystwie powie , że ja powiedziałem o
    zenku, że to buc ... to nie bij mnie panie zenek w mordę, tylko
    podejdź i zapytaj : Mówiłeś o mnie, że jestem bucem ? Nie ? Aha ... to
    wporzo ...

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900