  • Data: 2009-12-19 16:55:13
    Temat: Re: Provider przycina lacze...
    Od: "FlashT" <w...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "crazy bejbi" <t...@n...ma> napisał w wiadomości
    news:hgitqd$np6$2@inews.gazeta.pl...

    > tak sobie czytam ... ile Ty za to "nielimitowane łącze płacisz" - tak z
    > ciekawości ...
    > Bo ja jakoś za niecałe 20tys netto miesięcznie mam marne 200Mbitów ...
    > czyli strasznie mnie oszukują chyba ... ;)

    20 000 PLN za 200Mbps to dosc duzo... w ATM'ie mam prawie polowe taniej...

    Place wystarczajaco duzo, zeby wymagac.
    Przeciez slowo nielimitowane nie odnosi sie do nieskonczonej predkosci...
    odnosi sie tylko i wylacznie do sposobu zarzadzania pasmem... nie wiem czemu
    sie tak wszyscy uczepili tego stwierdzenia...

    Pozdrawiam,
    FlashT