  • Data: 2009-12-19 17:06:02
    Temat: Re: Provider przycina lacze...
    Od: "FlashT" <w...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:hgivdd$ec2$1@node1.news.atman.pl...

    > zajmij sie zakumaniem, ze jak nie zlozysz reklamacji u operatora to on
    > moze
    > miec Cie w dupie i palcem nie kiwnac aby rozwiazac Twoj problem. Bo
    > poprostu
    > moze o tym problemie nie wiedziec.

    Nie masz pojecia o moich relacjach z moim providerem, wiec nie mow, ze nie
    wie. Ale oczywiscie przyjalem to do wiadomosci tylko w weekend tak ciezko
    troche dojechac do nich i zawiezc im te reklamacje. A to, ze odpieram ataki
    z Twojej strony, to chyba normalne... nienawidze ludzi, ktorzy uwazaja, ze
    wiedza wszystko, a innych traktuja jak gowno. Zadalem proste pytanie,
    podajac wszelkie informacje, ktore moim zdaniem byly istotne, a Ty zaczales
    je negowac... to troche smieszne, wygladasz jakbys bronil wszystkich
    providerow na swiecie - a moze nie wszyscy sa uczciwi?

    > Chciales pomoc nie? Po to tu pisales? Dostales pomoc. Ale pewnie chciales
    > inna? Tak? Zeby wszyscy nagle zaczeli jezdzic po operatorach jacy to oni
    > wszyscy niedobrzy. I ze zapewne kolejny ignorant techniczny myslacy, ze ma
    > zajebista wiedze jest przez operatora oszukiwany.

    Sam jestem operatorem i uwazam ze jestem przez tego operatora, o ktorym
    mowa - oszukiwany.

    FlashT