  • Data: 2009-12-19 17:09:41
    Temat: Re: Provider przycina lacze...
    Od: "FlashT" <w...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:hgivi2$ecd$1@node1.news.atman.pl...
    > sadzie.
    >
    > ale o co chcesz ich pozywac? Zeby Ci obnizyli oplate z 100 zlotych na 70
    > bo
    > masz wolniej niz w umowie?

    Oplaty sa duzo wieksze a obciecie ze sredniej predkosci okolo 20-30Mbps do
    3Mbps jest... denerwujace.

    > Po co sie palowac? Po co nerwy. Zacznij moze od zrobienia wiarygodnego
    > pomiaru i zlozenia reklamacji. Tej nie zlozyles a juz sadami grozisz.

    No nie groze, tylko sie pytam bo na prawie, to akurat napewno jest tutaj
    wiele ludzi, ktorzy sie znaja lepiej. Nie jestem osoba impulsywna w takich
    sprawach... spokojnie zbieram informacje.

    Pozdrawiam,
    FlashT