  • Data: 2009-12-19 17:25:49
    Temat: Re: Provider przycina lacze...
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Oczywiscie, ze moge po prostu zerwac umowe, mowiac, ze jej nie dotrzymali,
    > ale... mi nie o to chodzi... chcialbym po prostu znowu miec internet taki
    > jak w umowie - tym bardziej, ze jak sam widzisz, warunki byly "korzystne".

    Ale zastanów się o co ci chodzi: odszkodowanie czy usługę.

    Odszkodowanie możesz wywalczyć jeśli było ono zapisane w umowie
    i udowodnisz naruszenie umowy w jakimś okresie.

    Kontynuacja współpracy zależy od woli obu stron, jeśli GTS nie będzie chciał
    to umowę wypowie i nie możesz nic zrobić.

    > Moze dodam jeszcze, iz umowa zostala podpisana ponad 10 lat temu.

    10 lat temu mieli takie łącza?