  • Data: 2009-12-19 17:36:23
    Temat: Re: Provider przycina lacze...
    Od: "FlashT" <w...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zygmunt" <...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:hgj2aq$2fv$1@news.onet.pl...

    > Kontynuacja współpracy zależy od woli obu stron, jeśli GTS nie będzie
    > chciał
    > to umowę wypowie i nie możesz nic zrobić.

    Sluszna uwaga... ale nie mozna zakladac, ze jesli ktos lamie prawo, to
    ukrocenie tego procederu zalezy tylko i wylacznie od woli lamiacego...
    szczerze mowiac, nie wiem czego sie spodziewam. Ale moze wizja ewentualnego
    odszkodowania zmieni punkt widzenia providera, nie wiem... nie jetem
    uciazliwym uzytkownikiem, ktory sciaga non-stop z torrentow, ani nic w tym
    stylu...

    > 10 lat temu mieli takie łącza?

    Nie... 10 lat temu mieli lacza analogicznie lepsze od pozostalych.

    Pozdrawiam,
    FlashT