  • Data: 2006-11-20 17:15:36
    Temat: Re: Proszę o pomoc prawną dla samotnej matki
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In the darkest hour on Sat, 18 Nov 2006 22:55:39 +0100,
    Tiger <c...@c...pl> screamed:

    > To ja jeszcze sie doloze. Scream, przegiales pale. Pracodawca jest z pozycji
    > sily. Kobietom nalezy sie ochrona, chociazby z takiego powodu, ze inaczej
    > nasz gatunek by wymarl - byc moze do twego ultrakognitywistycznego podejscia
    > tylko taki argument przemowi.

    Mężczyznom też należy się ochrona, chociażby z takiego powody, że
    inaczej nasz gatunek by wymarł - być może do Twego
    ultrakognitywistycznego podejścia tylko taki argument przemówi.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:217B ]
    [ 18:15:21 user up 11166 days, 6:10, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    RTFM: Read The F(riendly) Manual