    From: hikikomorisan <h...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.pregierz
    Subject: Re: Propozycje Ustawy o CCTV i komentarze i przykład z życia
    Date: Mon, 10 Mar 2014 11:33:17 +0100

    On 10.03.2014 05:46, SJS wrote:

    > Fragment wywiadu z komendantem Straży Miejskiej w... Łęczycy:
    > "Monitoring jest bardzo dobrym narzędziem nie tylko, kiedy obserwuje się
    > ,,na żywo", co się dzieje w mieście. Strażnik nie może być w wielu
    > miejscach na raz, a kamery zastępują często patrol. Oczywiście nie
    > patrzymy cały czas na monitory, bo nie mamy takiej możliwości. Jest nas
    > po prostu zbyt mało. Żeby była taka możliwość należałoby zatrudnić trzy
    > osoby, które zajmowałyby się wyłącznie obserwacją zdarzeń, które
    > rejestrują kamery.
    >
    > Obraz jest rejestrowany na twardym dysku, więc zawsze możemy go
> [...]

    Innymi slowy nowe przepisy powinny stanowic tak, ze jak jest juz
    monitoring zainstalowany to ma byc odpowiednia ekipa do ogladania na
    zywo tak, aby sluzyl bezpieczenstwu a nie wykrywalnosci.

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l