  • Data: 2014-03-10 05:46:29
    Temat: Re: Propozycje Ustawy o CCTV i komentarze i przykład z życia
    Od: SJS <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-03-09 22:45, hikikomorisan pisze:
    > tak czy siak, ja bym chcial, aby jak juz bedzie przepis o monitoringu,
    > to taki, zeby nielegalne w Polsce bylo uzywanie Google Glass i podobnych
    > wynalazkow w miejscach publicznych, poczynajac od parku, chodnika,
    > drogi, przez sklepy, bary, restauracje, kina, teatry...

    Fragment wywiadu z komendantem Straży Miejskiej w... Łęczycy:
    "Monitoring jest bardzo dobrym narzędziem nie tylko, kiedy obserwuje się
    ,,na żywo", co się dzieje w mieście. Strażnik nie może być w wielu
    miejscach na raz, a kamery zastępują często patrol. Oczywiście nie
    patrzymy cały czas na monitory, bo nie mamy takiej możliwości. Jest nas
    po prostu zbyt mało. Żeby była taka możliwość należałoby zatrudnić trzy
    osoby, które zajmowałyby się wyłącznie obserwacją zdarzeń, które
    rejestrują kamery.

    Obraz jest rejestrowany na twardym dysku, więc zawsze możemy go
    odtworzyć i sporządzić z niego dowód w sprawie. W ciągu dnia przeglądamy
    nagrany materiał w poszukiwaniu zdarzeń i w razie ewentualnego
    popełnienia wykroczenia lub przestępstwa analizujemy nagranie."

    Komunikat z dziś:
    "Ciało 21-letniego mężczyzny zostało znalezione na rynku w Łęczycy -
    informuje RMF FM. Policja i prokuratura w Łęczycy ustalają, jak doszło
    do śmierci.
    Mężczyzna został pobity - zakłada wstępnie policja. Poszukiwani są dwaj
    inni mężczyźni, którzy prawdopodobnie brali udział w bójce."

    Rynek był monitorowany?
    Chyba tak
    Zapobiegło to śmierci człowieka?
    Nie
    --
    Czym dla napadniętego różni się atrapa kamery których używanie chcą
    zakazać w nowej Ustawie o monitoringu od kamery której nikt na bieżąco

    --
    sjs

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.