  • Data: 2014-03-10 18:06:23
    Temat: Re: Propozycje Ustawy o CCTV i komentarze
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie mam zamiaru byc ani rejestrowany ani publikowany.

    Czyli jak ktoś zrobi zdjęcie ulicy, na której będziesz przechodził, to
    mu wyrwiesz aparat ? A jak moja kamera w samochodzie nagra jak
    przełazisz mi przed maską, to pewnie się rzucisz pod koła, żeby zatrzymać ?

    > Wiec nie bede rozroznial.
    To widać, że masz problemy z rozróżnianiem.

    > Zwlaszcza, ze Google Glass sluzy do pokazywania on line tego co sie widzi.
    Spierdzielaj do lasu, do nory. Tam będziesz miał większą szansę, że nikt
    cię nie sfotografuje.
    No, chyba, że satelity. Ale ich nie dosięgniesz.