  • Data: 2018-03-25 09:29:40
    Temat: Re: Prokuratura i stawiane zarzutów.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ustalmy, o czym Ty myślisz. Ja pisałem o oskarżeniu kierującego
    > Cinquecento.

    O mechanizmie w jaki sposób prokuratura jest wykorzystywana do
    zamiatania niewygodnych spraw pod dywan _zanim_ trafą do "niezawisłego"
    obecnie sądu. To jest parodia wymiaru sprawiedliwości.

    > Rozumie, że Tobie chodzi o BOR-owików i przedstawienie im zarzutu.
    > Przedawnienie, to wiele lat.

    Rok.

    > Zmieni się władza, można do sprawy wrócić,

    Znaczy jednak prokuratura jest upolityczniona? Nie no, daj spokój, to
    niemożliwe. Sam minister płaszczak zapewniał - to twój były przełożony;)

    Shrek