  • Data: 2018-03-25 09:35:25
    Temat: Re: Prokuratura i stawiane zarzutów.
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ba, jeśli prokuratura sie zreflektuje, to też może postawić zarzut.

    Naprawdę?
    A ja dołożę cegiełkę z tego samego gatunku czego się czepiam w tym wątku
    czyli mechanizmów postępowania w policji i służbach, które niszczą jej
    wizerunek.

    W zasadzie sprawa wypadku z udziałem samochodu rządowego była rozstrzygnięta
    w pierwszym dniu, kiedy minister Błaszczak powiedział w wywiadzie
    telewizyjnym,
    że w tej sprawie adwokat kierowcy cinquecento usiłuje podważyć ustalenia
    prokuratury.
    Czyli działania obrońcy (takie jego zadanie) są traktowane jako działania
    przeciwko władzy itd itp. Jakiś dziennikarz zwrócił na to uwagę,
    ale nikt tego nie wałkował a takie stanowisko pokazuje własnie,
    jakie jest myślenie władzy.