  • Data: 2018-03-25 14:42:25
    Temat: Re: Prokuratura i stawiane zarzutów.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25-03-18 o 09:22, cef pisze:

    > Ja to doskonale wiem jak trudne jest decydowanie w czasie akcji.
    > A tutaj ja nie mam pojęcia czy był błąd czy nie w akcji przy tym
    > bankomacie. Ja bardziej mam pretensje o to, że Komendant Główny godzinę
    > po akcji już wiedział i ogłosił, że nie było.

    I szacunek dla jego zaufania do podwładnych. Jakby powiedział, że nie
    wie, to by dziennikarze napisali, że komendant nie ma pewności, czy nie
    było błędów.Po za tym nie wykluczone, że już znał powód nieszczęścia i
    wiedział, że nie dało się tego przewidzieć.

    > Mógł przecież powiedzieć, że nie wie jeszcze, bo analizują zdarzenie,
    > ale inna była potrzeba polityczna.

    O ile wiem, jaki był powód, to tu nie było co analizować.