  • Data: 2010-04-11 09:26:12
    Temat: Re: "Procedury"...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemysław Adam Śmiejek" hpruqc$84q$...@n...onet.pl

    > A widzisz, jakie podstępne bestie. Po raz kolejny w historii ubiły pod
    > katyniem elitę kraju i znów próbują zwalić całość na innych.

    Na kogo? A ubić -- ubili, ale nie chcę o tym pisać.
    I niejeden zapewne zauważał wcześniej taki scenariusz
    ubicia -- od lat, ale milczał -- być może ze strachu,
    a być może ze złośliwości.

    Dlaczego tak myślę? Ano dlatego, że piloci nie byli bici w swe
    ciemiona zbyt mocno, samolot był nieźle wyposażony, a jednak
    lądował przed pasem i na 150 metrów obok tegoż pasa. Skoro
    piloci ignorowali polecenia kontrolerów, wiedzieli, czy
    raczej -- uważali, że lecą prawidłowo. Dlaczego tak uważali?
    ,,Odpowiedź jena musi być''... :)

    Piloci mieli swoje własne ,,oczy'', którym zaufali bezgranicznie,
    nie biorąc pod uwagę, iż oczy te widzą źle -- być może celowo źle,
    aby poskromić bogaczy.

    I jeśli moje przypuszczenia potwierdzą się (a oficjalnie niestety
    nikt o tym pary z ust nie puści) to będzie znaczyło, że naprawdę
    Ruskie dokonały zbrodni na swych gościach, celowo wprowadzając
    załogi samolotów w błąd. Inna sprawa, że doświadczony pilot
    powinien był sprawdzić, czy aby na pewno lotnisko jest tam, gdzie powinno być. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'