  • Data: 2010-04-10 18:00:12
    Temat: Re: "Procedury"...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "qwerty" hppuib$op4$...@n...task.gda.pl

    > Zastanawia mnie jedna rzecz. _Podobno_ nawet Wałęsa przyznał, że kilka dni temu
    samolot miał remont, więc wypadek na pewno nie z
    > przyczyn złego stanu samolotu. Przypadek, czy celowa działalność?

    Celowa -- kontrolerzy wydali dyspozycje pilotom, ale piloci je zignorowali.
    Rokita za ignorowanie poleceń ,,władzy'' zapłacił delikatnym potraktowaniem.
    (skuto Rokitę kajdanami na oczach ludzi -- jak zwykłego oprycha)
    Kontroler lotu nie jest od tego, aby z niego drwić, ale po to, aby
    pomóc (umożliwić) lądowanie czy startowanie lub latanie w ogóle.

    Już Kwaśniewski okazał swoją pogardę władzy -- uznał, że jest ważniejszy
    od rektora. Ale Kwaśniewski wkrótce (już jako prezydent) uznał wyższość
    stanowiska rektora nad swoim (studenta) stanowiskiem, co dobrze świadczy
    o Kwaśniewskim, który nie nadużył swej władzy prezydenckiej, ale schylił
    swoją głowę przed Prawdą.

    Kontroler lepiej zna warunki swego lotniska -- jeśli nakazał coś, to należało to
    wykonać.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'