  • Data: 2010-04-10 18:25:18
    Temat: Re: "Procedury"...
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> pisze:
    > "qwerty" hppuib$op4$...@n...task.gda.pl

    > Celowa -- kontrolerzy wydali dyspozycje pilotom, ale piloci je zignorowali.
    > Rokita za ignorowanie poleceń ,,władzy'' zapłacił delikatnym potraktowaniem.
    > (skuto Rokitę kajdanami na oczach ludzi -- jak zwykłego oprycha)
    > Kontroler lotu nie jest od tego, aby z niego drwić, ale po to, aby
    > pomóc (umożliwić) lądowanie czy startowanie lub latanie w ogóle.
    >
    > Już Kwaśniewski okazał swoją pogardę władzy -- uznał, że jest ważniejszy
    > od rektora. Ale Kwaśniewski wkrótce (już jako prezydent) uznał wyższość
> [...]

    20.html
    <cytat>
    -Załoga prezydenckiego samolotu kilkakrotnie nie wypełniła poleceń
    kontrolera lotu - powiedział wiceszef rosyjskich sił powietrznych
    Aleksandr Aloszyn.
    [...]
    Aloszyn wyjaśnił, że grupa kierowania lotami na lotniskach wojskowych
    to odpowiednik kontroli lotów na lotniskach cywilnych. - Dla
    lotnictwa wojskowego wykonywanie poleceń grupy kierowania lotami jest
    obowiązkowe. Dla lotnictwa cywilnego jej polecenia mają charakter
    rekomendacji - wskazał.
    </cytat>

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Agnieszka li łaskawa, wkrótce w polu zabawa; Agnieszka li nielusa,