  • Data: 2008-05-25 22:24:22
    Temat: Re: Prawo pracodawcy do kodu zrodlowego programu
    Od: Mikaichi <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jotte napisał:
    > W wiadomości news:g1cjn4$jfi$1@news.onet.pl Mikaichi <m...@v...pl>

    > Ostatnie zdanie Psów Pasikowskiego jest odpowiedzią.
    Hmmm, powolujesz sie na "Psy"?
    No tak, to na pewno jest argument ;)

    > Czemu ich kosztem?
    A czemu nie?
    Co to jest za pomysl, zeby chcac zwolnic pracownika, trzeba mu bylo
    jeszcze przez misiac lub trzy miesiace placic?

    > Aby uniemożliwić, a przynajmniej ograniczyć patologię.
    Znaczy to, ze obydwie strony sie dogadują we wspólnej sprawie nazywasz
    patologią?

    > Dlaczego ustawodawca zabrania produkcji narkotyków?
    Bo sa szkodliwe, tak jak szkodliwa i męcząca jest praca?

    A czemu nie zabrania produkcji alkoholu i papierosów?

    Hint: akcyza.

    > Bo większość obywateli to pracownicy,
    Czyli tzw. sprawiedliwość społeczna ;)

    > a nie pracodawcy i inaczej nie
    > będzie (chyba rozumiesz dlaczego)
    Rozumiem. Bo większość narodu to tepaki ;)