  • Data: 2008-05-25 22:49:07
    Temat: Re: Prawo pracodawcy do kodu zrodlowego programu
    Od: Mikaichi <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jotte napisał:
    > W wiadomości news:g1cneo$tbi$1@news.onet.pl Mikaichi <m...@v...pl>

    > To pobiegaj sobie ze swoimi teoryjkami to tu, to tam. ;)
    Po co mam biegac?
    Ja pracuje głowa, a nei mięsniami ;P

    > Znajdź sobie własny post
    Po co mam szukac, jak powyzej w cytacie jest?

    > Wszędzie ludzie organizujący się i zrzeszający aby hołocie nie dać
    > wolnej ręki.
    ROTFL.
    Jak im tak źle z tą chołotą-pracodawcami to może niech ida do tych
    pracodawców co im będzie dobrze, albo niech pozakładają własne binesy.
    Niech głosują nogami. A nie zrzeszają się w organizacje terrorystyczne.

    > Wydaje ci się, że to ty?
    Nie, ja nie aspiruje do bycie super-mędrkiem ;P