  • Data: 2008-05-25 22:25:21
    Temat: Re: Prawo pracodawcy do kodu zrodlowego programu
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:g1cneo$tbi$1@news.onet.pl Mikaichi <m...@v...pl>
    pisze:

    > Polecam śledzic wiadomosci pojawiajace sie od lat to tu to tam. :)
    To pobiegaj sobie ze swoimi teoryjkami to tu, to tam. ;)

    > Ironia? Co? Gdzie? :>
    No właśnie - gdzie... szukaj...

    > No... Ciebie do kumpli nie zaliczam ;) Powinienem?
    Nie, ale jest mi to obojętne gdzie mnie zaliczysz.

    > Więc, że pozwole się zacytować: "Ja tam nie mam problemów z pracownikami"
    > Więc pomówiłeś mnie, bo nie kłamałem.
    Znajdź sobie własny post, bo mnie się nie chce szukać w tym zalewie bełkotu,
    który z siebie wydalasz niczym praczka.
    Nawet już nie szukam na co nie odpowiedziałem.

    > Kury gdaczą :>
    Jak jajo zniosą.
    Potem rosół.

    > I wszędzie są banda chamów, terroryzujaca pracodawców.
    Wszędzie ludzie organizujący się i zrzeszający aby hołocie nie dać wolnej
    ręki.

    > Bo ty jesteś tym medrkiem co wie najlpepiej ;)
    Wydaje ci się, że to ty?

    > Ale dlaczego prawo asymetrycznie stoi po stronei nierobów, leni i chamów?
    Nie jest tak. Tylko sfrustrowani debile tak sądzą, bo są sfrustrowani.

    > A jesli dojde do innych niż masz na myśli?
    Prawdę mówiąc nie sądzę abyś doszedł do jakichkolwiek sensownych.
    Ale próbuj.

    --
    Jotte