  • Data: 2008-05-25 22:44:03
    Temat: Re: Prawo pracodawcy do kodu zrodlowego programu
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:g1coub$vvq$1@news.onet.pl Mikaichi <m...@v...pl>
    pisze:

    > A czemu nie?
    > Co to jest za pomysl, zeby chcac zwolnic pracownika, trzeba mu bylo
    > jeszcze przez misiac lub trzy miesiace placic?
    Co to jest za pomysł, żebym płacą za paliwo miał ograniczoną prędkość jazdy
    samochodem, któy kupiłem za własne pieniądze?
    Co to jest za pomysł, żebym płacił nawet 24 lata na dziecko, które nie wiem
    czy jest moje, bo testy DNA których przeprowadzenie utrudniała mi jego matka
    przez ileś tam lat nie mogą mojego ojcostwa jednoznacznie wykluczyć? A jak
    wykluczą, to i tak nie odzyskam zapłaconej kasy?
    Dalej wymyślać?
    Nie chce mi się.
    Ale ci odpowiem - bo tak jest w polskim prawie. Nie podoba się, to zmień
    prawo (to oczywiście żart, jesteś i zawsze będziesz na to za krótki) albo
    zmień kraj.
    A tu masz sie stosować.

    > Znaczy to, ze obydwie strony sie dogadują we wspólnej sprawie nazywasz
    > patologią?
    Nie, to znaczy coś zupełnie innego.

    > Bo sa szkodliwe
    A co kogo obchodzi, że ktoś chce sobie chce zaszkodzić?

    > Czyli tzw. sprawiedliwość społeczna ;)
    Niektórzy mówią na to demokracja.

    > Rozumiem. Bo większość narodu to tepaki ;)
    To dopiero teraz to odkryłeś???
    I widzisz te tępaki, mędrku domorosły, ustanawiąją swoją reprezentację,
    która z kolei ustanawia prawa do których ty się masz stosować. A jak się nie
    zastosujesz, to dostaniesz ustawowego klapsa.
    Może marzy ci się pewnie jedna, wiodąca opcja, najlepiej twoja, co? To tak
    jak komuchom...

    --
    Jotte