  • Data: 2008-05-25 22:03:50
    Temat: Re: Prawo pracodawcy do kodu zrodlowego programu
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:g1cjn4$jfi$1@news.onet.pl Mikaichi <m...@v...pl>
    pisze:

    > Dlaczego?
    Ostatnie zdanie Psów Pasikowskiego jest odpowiedzią.

    > Ustawodawca troskliwy, tak? Bo kosztem wykladajacych wlasne pieniadze
    > przedsiebiorcow-pracodawcow zalatwia sprawe w ten sposob, zeby sie nei daj
    > boze nei dalo szybko zwolnic pracownika.
    Czemu ich kosztem? Przecież nie musieli wykładać tej kasy, a jak wykładali
    to wiedzieli na jakich zasadach to robią. Sami chcieli.

    > Drugie dlaczego? Umowa miedzy jednym a drugim to ich sprawa!
    > Jesli pracownik chce i godzi sie pracowac za 100 zlotych to czemu
    > ustawodawca chce tego zabronic?
    Aby uniemożliwić, a przynajmniej ograniczyć patologię.
    Dlaczego ustawodawca zabrania produkcji narkotyków?

    > Ale podobno teraz to prtacownicy dyktują warunki. Skoro ktos dyktuje
    > warunki to chyba nie jest "slabsza strona", tylko silniejsza. Dlaczego
    > wiec _dalej_ prawo go chroni?
    Bo większość obywateli to pracownicy, a nie pracodawcy i inaczej nie będzie
    (chyba rozumiesz dlaczego)

    --
    Jotte