  • Data: 2008-05-25 21:32:40
    Temat: Re: Prawo pracodawcy do kodu zrodlowego programu
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:g1cjev$i4d$1@news.onet.pl Mikaichi <m...@v...pl>
    pisze:

    > W koncu w UE trynd jest taki, ze duza ilosc ludzi jest na samoutrzymaniu,
    > prowadza rodzinne biznesy zatrudniajac zony i czasem jakichs pracownikow.
    Poproszę o jakieś źródła, statystyki, dowody, a nie niewiadomo skąd
    pochodzące opowieści

    > Przykro mi, ze granie na gieldzie i zarabianie dzieki wiedzy, inwestycji i
    > podejmowaniu ryzyka kojarzy ci sie z kurwieneim i dawaniem dupy :(
    > No ale to chyba typowy obraz kapitalisty-przedsiebiorcy w oczach
    > postkomuszego socjalisty :(
    Głupiś, to twoje skojarzenia, uprzedzenia i fobie.
    Wskazałem inne możliwości i tyle.

    > Nie wiem, ale chyba przespales ostatnie 10 lat, ziemia jest teraz wiecej
    > warta...
    Jesteś tak inteligentny, że ironia musi cię w dupę kopnąć żebyś ją
    dostrzegł.

    > No to jest nas już trzech ;P
    A co? Masz dwóch kumpli? ;)

    > Bie przesadzalbym. Ja tam nei mam problemów z pracownikami.
    Kłamiesz. Sam pisałeś, że nie stosujesz umowy o pracę tylko cywilno-prawne.
    Więc nie masz pracowników.

    > Ale nie ma wysokiego bezrobocia.
    > Sam napisales, ze trudno o pracownika.
    > A przepisy dalej sa jak byly.
    Są niezłe. Ale tego nie wiesz, bo ich nie znasz.

    > Dobry pracownik to kura znoszaca złote jajka ;)
    No proszę, proszę... coś tam zaczynasz kumać.. ;)

    > TAK ZDECYDOWANIE!
    > Zwiazki zawodowe powoduja tylko paraliz zakladow pracy, terroryzuja
    > pracodawcow, i narazaja ich na koszty
    Trzymają chamów za mordę, mówiąc kolokwialnie. I tak ma być.
    ZZ istnieją (z różnymi prerogatywami, ale ty nie masz o tym pojęcia) we
    wszystkich cywilizowanych krajach, mających standard życia bez porównania
    wyższy niż w Polsce. A tu jakiś byle dupek jeden z drugim będzie się
    wymądrzał jak jest lepiej...

    > Z drugiej strony pracowniko to sie marzy dostawac kase za nic. I zeby go
    > si enie dalo zwolnic. I zeby dostal trzynastke. I wczesniejsza emeryture.
    > I zeby mogl zabrac z roboty herbate, kawe i papier toaletowy.
    Zawsze twierdziłem, że pracownik i pracodawca to strony zantagonizowane
    przez podstawową różnicę intreresów, które bezustannie będą się ścierać.

    > Co by sie dzialo?
    Poczytaj historię i spróbuj wyciągnąć wnioski.

    --
    Jotte