  • Data: 2008-05-25 21:07:06
    Temat: Re: Prawo pracodawcy do kodu zrodlowego programu
    Od: Olgierd <n...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 25 May 2008 22:02:15 +0200, Jotte napisał(a):

    > Podam ci drugą.
    > Art. 100 KP.

    Otóż nie, ponieważ prawa i obowiązki mają obie strony stosunku pracy. A
    że wyglądają one różnie -- to nie jest od razu nierówność.

    > Ja to nazywam ochroną strony słabszej. Takich przykładów jest masa.

    Można to nazywać jak się chce. Faktem jest, że art. 18 par. 2 kp jest
    dość rażący. No i widzisz -- takich przykładów jest masa...

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytej Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==