  • Data: 2008-05-25 21:52:51
    Temat: Re: Prawo pracodawcy do kodu zrodlowego programu
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:l962d3gno2rw$.16zhws60khzp6$.dlg@40tude.net Jacek
    Krzyzanowski <k...@o...pl> pisze:

    > No wlasnie pisze, ze tym ludziom robi niedzwiedzia przysluge.
    No to co, że tak piszesz?
    Napisz sobie cokolwiek.

    > Odpowiedznie gwarancje mozna zawrzec w umowie o prace. Kodeks jest do tego
    > niepotrzebny. Albo obie strony zgadzaja sie na odprawe w wysokosci
    > polrocznej pensji, albo tez zgadzaja sie na rozwiazanie umowy z dnia na
    > dzien. Proste.
    W sytuacji nadpodaży pracowników w stosunku do miejsc pracy lub rozpoznania
    przez pracodawcę trudnej jednostkowej sytuacji pracownika oznaczało by to
    dyktat pracowdawcy o zerowym okresie wypowiedzenia pod presją niezawarcia
    umowy w ogóle.
    Należy temu zapobiec z przyczyn oczywistych (no, może nie dla każdego).

    > Od kiedy dzieci wybieraja sobie rodzicow?
    No dobra, nie dałeś sobie rady ze zrozumieniem przykładu.

    > Ja nie musze niczego dmomniemywac.
    To po co bez sensu usiłujesz?

    > Oczekiwania pracownika widnieja na
    > umowie, ktora wlasnorecznie podpisal.
    I chciałbyś żeby tam można było wpisać wszystko co się chce??

    > Na torze w Poznaniu jezdzilem nawet 260.
    Ale ja chcę po mieście. Może zabiję twoją dziewczynę albo chłopaka, ale nie
    martw się - mógł nie wychodzić na ulicę, jego wola.

    Otóż widzisz w cywilizowanych społeczeństwach większość dziedzin życia
    reguluje prawo. Reguluje, to znaczy ingeruje w nie. Czasem głębiej, czasem
    płyciej.
    My alurat gadamy o prawie pracy, tu regulacje są dość głębokie, ale słuszne.

    --
    Jotte