  • Data: 2008-05-25 20:55:10
    Temat: Re: Prawo pracodawcy do kodu zrodlowego programu
    Od: Mikaichi <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jotte napisał:
    > Ano m.in. do tego do tego, żeby byle
    > kutas nie mógł pozbawić kogoś z dnia na dzień podstaw utrzymania jego i
    > rodziny.

    Dlaczego?

    Ustawodawca troskliwy, tak? Bo kosztem wykladajacych wlasne pieniadze
    przedsiebiorcow-pracodawcow zalatwia sprawe w ten sposob, zeby sie nei
    daj boze nei dalo szybko zwolnic pracownika.

    > Aby nie mógł narzucić mu warunków pracy wg własnego widzimisię.

    Drugie dlaczego? Umowa miedzy jednym a drugim to ich sprawa!

    Jesli pracownik chce i godzi sie pracowac za 100 zlotych to czemu
    ustawodawca chce tego zabronic?

    > Ale ty nie jesteś pępkiem świata.

    Ale podobno teraz to prtacownicy dyktują warunki. Skoro ktos dyktuje
    warunki to chyba nie jest "slabsza strona", tylko silniejsza. Dlaczego
    wiec _dalej_ prawo go chroni?