    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pracodawcy nękanie pracownika na urlopie
    Date: Mon, 11 Aug 2008 23:42:57 +0200

    news:g7q36v$ks3$1@news.dialog.net.pl...

    > To jasne, tylko ja nie widzę podstawy prawnej do podania prywatnego
    > numeru nawet jeśli go mam i pracodawca o tym wie.
    > Nie chodzi mi tu o wykręty.

    Telefonu podawać nie musisz. Chodziło mi tylko o argument, ze taki
    obowiązek byłby bezsensowny z zasady samej.

    > A na jakiej podstawie?

    Art. 22(1) kp. Mowa tam o adresie zamieszkania (korespondencji), a nie
    zameldowania, a tym samym w czasie urlopu te dane się zmienią. Nie chce mi
    się szukać obowiązku aktualizowania tych danych, ale raczej na moje
    wyczucie on jest.

    > Może jedzie do cioci na wieś. Albo do znajomych.
    > Wymaganie od pracownika podawania namiarów na rodzinę czy znajomych to
    > kompletny absurd przecież.

    On ma podać swoje miejsce zamieszkania,a nie rodziny.

    > Ale my tu o prawie, nie o zdrowym rozsądku... ;))))

    Jedno powinno iść w parze z drugim.