  • Data: 2008-08-11 20:57:24
    Temat: Re: Pracodawcy nękanie pracownika na urlopie
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:g7q8kg$6pb$1@nemesis.news.neostrada.pl szomiz
    <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> pisze:

    > Barykada od jakiegos czasu nie stoi. Czego nie sa w stanie zobaczyc osoby
    > zyjace z utrzymywania mitow, ze istnieje.
    Przecież pisałem, że sa tacy, co nie widzą aż łbem nie walną.
    A i tacy sa, co jak walną to nie wiedzą o co...

    > Prawo sankcjonuje zwyczaj. Jezeli jest na odwrot, to znaczy, ze wiekszosc
    > (tyle ze z mniejsza sila przebicia) dostanie po dupie.
    Dziwne stwierdzenie, no ale mamy wolność głoszenia poglądów...

    > Przyklad z zycia: pracujac jeszcze na etacie nie mialem najmniejszych
    > problemow, z przedluzeniem urlopu o tydzien (a zdazylo sie ze dwa razy po
    > tygogodniu pod rzad), bo pracodawca wiedzial, ze odbiore telefon, a
    > nawet (o zgrozo!) przysiade ewentualnie wieczorem na godzine do
    > nooteboka, zeby zajac sie rzeczami nie cierpiacymi zwloki.
    > I wracalem sobie do firmy na biezaco, bez stresow, z obopolnym
    > zadowoleniem.
    Ja ci nawet wierzę w to zadowolenie, ale - wybacz - twoje "sukcesy" z
    przedłużeniem 2 razy urlopu jakoś mnie nie ekscytują. Równie dobrze mógłbyś
    zapodać, że jak pryncypał zadzwoni, to siądziesz na 3 godziny do laptoka.
    Tylko nie wszyscy pracują z laptokiem.
    No i ponownie chciałbym ci zwrócić uwagę, że chodzi mi nie o opowieści i
    zwierzenia, lecz o opinie prawne.
    PRAWNE.
    P R A W N E.

    --