  • Data: 2008-08-13 18:01:31
    Temat: Re: Pracodawcy nękanie pracownika na urlopie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:g7t624$mia$1@news.dialog.net.pl...

    > A jak wszędzie tyle samo i to jest zwykle po niecałej jednej dobie?
    > Przecież mogę, nie?
    > To gdzie mam się zameldować?

    Nie wiem. Sam sobie wybierz. Ustawa nakłada obowiązek zameldowania. nie ja
    ją uchwalałem. też uważam, że bzdurna.

    > Dobra, jestem ślepy. Wskaż mi palcem w tej ustawie definicję zamieszkania
    > stałego i tymczasowego.

    Art. 6. 1. Pobytem stałym jest zamieszkanie w określonej miejscowości pod
    oznaczonym adresem z zamiarem stałego przebywania.

    2. Miejscem pobytu stałego osoby zatrudnionej na statku żeglugi
    śródlądowej, zamieszkałej stale na statku, jest miejscowość, w której ma
    siedzibę przedsiębiorstwo żeglugowe zatrudniające tę osobę.

    > Znasz coś więcej? To czemu ukrywasz?
    > Zresztą - jaki tam problem? Nie mieszkam nigdzie i tyle. Przymusu nie ma.
    > Se koczuję.

    Był tu już wątek niejeden na ten temat. Bywają sytuacje, w których upór w
    tej materii może się obrócić przeciwko Tobie.