  • Data: 2009-06-23 08:18:41
    Temat: Re: Pozew w trybie uproszczonym - jak wypelnic formularz
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    przypadek pisze:

    > Ale prosimy o podanie trybu. Sąd wezwał i już się w ten sposób
    > wypowiedział. Z pobieżnej lektury kpc wynika, że w zasadzie trzeba
    > teraz poczekać na zwrot pozwu i na to się zażalić, jako na
    > postanowienie kończące postępowanie w sprawie.

    Skoro wezwał, to wypadałoby odpowiedzieć. Zatem napisać, że jako
    stronę określa się Jana Kowalskiego, i dodać kilka zdań uzasadnienia od
    siebie. Zawsze jest szansa, że pozew nie zostanie zwrócony. Może to
    tylko pomyłka jakiegoś sekretarza sądowego? Kiedyś mnie wzywano w sądzie
    gospodarczym o odpisy ewidencji działalności gospodarczej stron z dnia
    złożenia pozwu, to jak napisałem dlaczego uważam, że żądanie jest
    nieuzasadnione, to sprawa dalej się szybko potoczyła bez zwracania pozwu.

    --
    Liwiusz