  • Data: 2009-06-23 11:37:04
    Temat: Re: Pozew w trybie uproszczonym - jak wypelnic formularz
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz pisze:

    > Skoro wezwał, to wypadałoby odpowiedzieć. Zatem napisać, że jako
    > stronę określa się Jana Kowalskiego, i dodać kilka zdań uzasadnienia od
    > siebie. Zawsze jest szansa, że pozew nie zostanie zwrócony. Może to
    > tylko pomyłka jakiegoś sekretarza sądowego? Kiedyś mnie wzywano w sądzie
    > gospodarczym o odpisy ewidencji działalności gospodarczej stron z dnia
    > złożenia pozwu, to jak napisałem dlaczego uważam, że żądanie jest
    > nieuzasadnione, to sprawa dalej się szybko potoczyła bez zwracania pozwu.

    Zapewne chodzi o ten durny dopisek "FPH FIX". Choć sąd powinien go po
    prostu pominąć jeśli było imię i nazwisko. Ale jak znam życie do osoby
    fizyczne uważają że ważniejsza jest nazwa firmy i często zapominają o
    sowim nazwisku.
    A pisać to sobie można. Zgodnie z art. 130 [1] §1 [1] kpc wzywając do
    uzupełnienia braków sąd przesyła złożone pismo, czyli teoretycznie sąd
    pozwu już nie ma. Czyli nie może kontynułowac postępowania.
    Trzeba złożyć prawidłowo wypełniony formularz i tyle.

    --
    @2009 Johnson