eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPowiadomienie klienta o wyniku reklamacji na podstawie niezgodnosci towaru z umowa › Re: Powiadomienie klienta o wyniku reklamacji na podstawie niezgodnosci towaru z umowa
  • Data: 2008-09-06 07:31:29
    Temat: Re: Powiadomienie klienta o wyniku reklamacji na podstawie niezgodnosci towaru z umowa
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Marcin Debowski pisze:
    > Dnia 05.09.2008 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał/a:
    >> Paweł Marcisz pisze:
    >>> Wyrok SN z 15 I 1990 r., I CR 1410/89:
    > [..]
    >> I to jest kwintesencja moich poglądów w tej sprawie, których bronię
    >> na tej grupie, dzięki za orzeczenie :)
    >
    > Mówisz :) Wyrażałeś je jednakże w jakiś osobliwy sposób, sugeryjąc czy
    > nawet twierdząc że w zasadzie to sprzedawca nie musiałby nawet nic wysyłac
    > a ustosunkować się w obecności świadków. Zupełnie MZ pomijałeś fakt, że
    > chodzi o oswiadczenie woli, a podkreślałeś, że chodzi o samą decyzję
    > sprzedawcy :)


    Podtrzymuję to: list polecony nie jest jedynym możliwym sposobem
    poinformowania o rozpatrzeniu reklamacji: Można tego dokonać w inny,
    umówiony sposób, albo zgodnie ze zwyczajem w podobnych sprawach (np.
    telefonicznie, poprzez ogłoszenie w sklepie, w internecie, mailem itp.)


    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz
    Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w jej
    egzekucji => http://www.kwm.net.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1